Jag flyttar ut, jag flyttar in!

Haha! Nu är det ett evigt flyttade ut och in med mina små plantor och sticklingar. På morgonen flyttar jag ut alla och på kvällen får dom flytta in igen. Vågar inte ha något kvar ute för det är ju fortfarande ganska kallt på nätterna. På bilden nedan har jag några av dom plantor som får flytta ut och in.

 

Av alla lökar jag satte i höstas så har jag en överlevare, en tulpan som nog slår ut vilken dag som helst.

One thought on “Jag flyttar ut, jag flyttar in!

  1. Vilket jobb att bära plantorna in och ut varje dag . Men det är nog bäst för nätterna är kalla .
    Vad fin hon är Bella på bilderna i ditt tidigare inlägg .
    Kram ♥

Kommentera

