Trött!

Idag har jag varit på fackutbildning, känner mig helt tom i huvudet nu. Det är jobbigt att sitta en hel dag och ”bara” lyssna. Kursen fortsätter även imorgon. I och för sig är det väl kul att få göra något annat ett par dagar. Känner mig dock riktigt slö och trött nu så idag har det bara blivit en liten runda inomhus för att kolla att alla små sticklingar och frösådder mår bra!

Var ut och tog ett kort på farstukvisten bara, denna söta ranunkel gjorde mig så glad när jag kom hem så jag var bara tvungen att föreviga den!

Nu blir det soffläge 🙂

 

2 thoughts on “Trött!

  1. Låter tungt med en hel dag av lyssnande .
    Ta det lugnt och vila .
    Vacker blomma . Tur att jag får njuta av fina blombilder hos mina bloggvänner när jag bara ser snö här hos mig 😉
    Kram ♥

Kommentera

