Titta!

Det är lite som julafton att komma hem och se vad som växer i frösådderna. Idag var en lyckans dag. Mina ranunklar har börjat komma upp i jorden, det är den rosa som börjat visa sig, yeeey!

Även luktärtorna har börjat visa sig, lite försiktigt än så länge men ändå! Jag har planterat i 6 krukor och det har börjat komma i alla…….

Trädgårdsarbetet fick vänta idag faktiskt. Det ska ju, om man får tro väderrapporten, bli ett riktigt oväder här imorgon och då tror jag mina växter har det bättre där dom står nu. Var ut och tittade till dom och dom ser riktigt pigga och fräscha ut.

Jag tog mig ut på en joggingtur istället. Jag ÄLSKAR att vara ute och springa. Det rensar huvudet på något sätt. Sprang 6 km och det kändes riktigt bra. Skönt att ha kommit igång igen….

En tanke på “Titta!

  1. Kul att det börjat växa i dina krukor .
    Vad duktig du är som börjat jogga . För mig passar promenader bäst p.g.a min sjukdom ( har fibromyalgi )
    Min man springer mycket . Han har anmält sig till Stockholm maraton i juni . Han har sprungit Göteborgsvarvet flera ggr .
    Ha en bra fredag ♥
    Kram ♥

Lämna en kommentar